Welke betalingsmogelijkheden hebben de webshop en winkel?
U kunt in onze webshop veilig en vertrouwd betalen met iDEAL, Maestro, Bancontact, creditcard (Visa en Mastercard) en Klarna. In onze winkel kunt u betalen met PIN en creditcard. Verder accepteren we in onze winkels de VVV giftcard en Fashion cheque.
Klarna: Bij Hoogenboom kunt u gebruik maken van Klarna. Hiermee kunt u eerst kijken of alle producten naar wens zijn, om vervolgens te beslissen of u de bestelling wilt houden. Let op: Klarna verifieert in hun systeem of uw betaalgegevens in hun systeem bekend zijn en of er voldoende krediet is opgebouwd om voor een bepaald bedrag te bestellen. Hoogenboom heeft hier geen invloed op en/of inspraak in. Het kan zijn dat het Klarna algoritme aangeeft dat de bestelling op dat moment niet geplaatst kan worden. Wij willen u vragen om op dat moment een andere betaalmethode te kiezen.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestel gemakkelijk uw favoriete producten in 6 stappen:
-
Zoek uw favoriete producten op en voeg ze toe aan uw winkelwagen.
-
Ga naar uw winkelwagen. Dit kunt u doen door rechtsboven in het scherm op het winkelmand icoontje te klikken.
-
Klik op 'Ga door naar afrekenen'. U kunt inloggen met uw Hoogenboom account of doorgaan als gast.
-
Hier kunt u kiezen of u de bestelling laat bezorgen, of op wilt komen halen in onze winkel.
-
Vul uw gegevens in.
-
Kies een betaalmethode en rond uw bestelling af. Zodra u uw bestelling hebt afgerond, ontvangt u een orderbevestiging in uw mailbox.
Kan ik afgeprijsde artikelen terug brengen?
Ja, dat is mogelijk. Voor zowel onze winkels als webshop hanteren we een termijn van 14 dagen.
Is de collectie op www.hoogenboommode.nl gelijk aan die in de winkels?
Niet alle artikelen die in de winkels aanwezig zijn staan ook in de webshop. We proberen natuurlijk wel zoveel mogelijk artikelen in de webshop te plaatsen. Wilt u er zeker van zijn dat u geen artikel mist, breng dan een bezoek aan onze winkels.
Wat gebeurd er als een artikel/bestelling wordt geannuleerd?
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft, niet meer op voorraad is, in de winkel is verkocht, of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel aan u gecrediteerd.
Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?
Ja, de genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Hoe werkt de vermaak service?
In ons eigen atelier staat ons team van ervaren coupeuses altijd voor u klaar om uw kleding kosteloos en geheel naar wens te vermaken*. Wilt u iets online bestellen, maar uw nieuwe item(s) toch nog even doorpassen en eventueel vermaken? Kies er voor om uw bestelling in de winkel af te halen. Onze verkoopspecialisten kijken graag met u mee.
* Dit geldt niet voor afgeprijsde artikelen.
Verkoopt Hoogenboom ook eigen merken?
Ja, Hoogenboom Men voert twee eigen labels. WHITE en FRENK.
Kleedt Hoogenboom ook bedrijven?
Ja, Hoogenboom kleedt ook bedrijven. Wilt u meer informatie over het kleden van bedrijven? Stuur dan een e-mail naar d.ederzeel@hoogenboommode.nl
Welke garantie heb ik?
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Ik heb een klacht, wat nu?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via online@hoogenboommode.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
Mocht uw vraag hierboven niet behandeld worden, verzoeken wij u contact op te nemen met één van onze medewerkers via online@hoogenboommode.nl of 024 322 47 14.